Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~undone | użytkownik

imię i nazwiskoPaulutek. adresToruń zarejestrowany04.11.2007 @00:51:21 ostatnio na stronie06.04.2012 @22:36:02

szanuję się. i mam gdzieś że ktoś mnie nie szanuję. to świadczy o nim, nie o mnie.

chyba jestem zwykłą dziewczyną z marzeniami. kocham się śmiać, kocham imprezy. lubię spędzać czas z przyjaciółmi. marzę o byciu kimś. nie wiem kim. nie,teraz czas. uwielbiam muzykę alternatywną i fotografię.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwintouchable.fbl.pl OnetSkypepaulutowa Gadu-Gadu13120453
digarty30 komentarze1060 posty na forum1

komputer / sprzęt
- roznie to bywa.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~exatraordinary    20.07.2008 @14:15:48
dzięki dzięki, akurat to nie Kraków, tylko Warszawa
~Ramas    20.07.2008 @01:57:59
pozdrawiam dzieki
~dafy83    20.07.2008 @01:56:41
za co???
~pavveu    20.07.2008 @01:39:43
danke
_______
wszystko co wiem, to to, że nic nie wiem, inni natomiast sądzą, że wiedzą to, czego nie wiedzą
~millisant    20.07.2008 @01:25:34
dziękuje
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~rhokappa    20.07.2008 @01:24:04
mieszkam w chełmży uczę się w toruniu. Ale pewno opd nowego roku szkolnego i jedno i drugie toruń dobranoc
~millisant    20.07.2008 @01:21:32
proszę bardzo, uważam że warto zawsze pierwszą myśl przekazać
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~rhokappa    20.07.2008 @01:20:31
o widzę Toruń przejrzę galerię rano bo już padam ze zmęczenia no i dzieki
~millisant    20.07.2008 @01:19:57
przesady nie ma po prostu napisalam pierwsza myśl na jej widok
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~bublaczek    20.07.2008 @01:16:18
dzieki Ci
_______
moje feszynowe: http://katarzynagola.digart.pl/
~PrzemoX    20.07.2008 @01:13:15
Dziękuje za komentarz i zapraszam częściej.
Powodzenia w fotografowaniu.
_______
Moja ostatnia praca =>http://www.digart.pl/praca/5475502/w_droge.html <=

Na wakacjach...

POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!
~COCOMARIEANN    20.07.2008 @01:10:14
dziękuję bardzo : D
~Yanns    20.07.2008 @01:03:39
właściwie to jeszcze dzisiaj - wczoraj, przed północą
~anajanka    20.07.2008 @01:01:49
~glam    19.07.2008 @23:34:41
dziękuje
~alliiss    19.07.2008 @23:26:03
wieem
~cieha    19.07.2008 @23:19:45
ide spac juz ;P siedze juz dosyc długo
_______
"O tych którzy pierwsi wybrali i nie ważne, czy dobrze to, czy źle... O nich, no bo mieli odwagę jako pierwsi powiedzieć, powiedzieć, powiedzieć 'nie'. "
~cieha    19.07.2008 @23:19:11
Grzesiek dla znajomych Grześ
_______
"O tych którzy pierwsi wybrali i nie ważne, czy dobrze to, czy źle... O nich, no bo mieli odwagę jako pierwsi powiedzieć, powiedzieć, powiedzieć 'nie'. "
~dziubq    19.07.2008 @23:17:29
zarąbiasty portret w profilu dawaj na stronkę coś w tym guście!
~cieha    19.07.2008 @23:17:00
no ale teraz nie moge pic ich bo mnie cos żołądek boli po gazowanym :P
_______
"O tych którzy pierwsi wybrali i nie ważne, czy dobrze to, czy źle... O nich, no bo mieli odwagę jako pierwsi powiedzieć, powiedzieć, powiedzieć 'nie'. "
~cieha    19.07.2008 @23:15:41
hehe
_______
"O tych którzy pierwsi wybrali i nie ważne, czy dobrze to, czy źle... O nich, no bo mieli odwagę jako pierwsi powiedzieć, powiedzieć, powiedzieć 'nie'. "
~Clea    18.07.2008 @15:12:20
no wlasnie wlaśnie...ja już nie wiem ile. ale raz byłam niedługo po wojnie, nie bylo turystów... pływalismy jachtem po Dalmacji... niezwykłe wakacje przez ta pustkę, ciszę, piękno i czasem grozę (UWAGA MINY gdzies przy drodze, wypalone wioski...)
~Clea    18.07.2008 @15:07:52
chorwacje są na innych w galerii... to z pojezierza drawskiego.
a cro to takie miejsce, że wracam tam, jak bumerang
Pozdrowienia dla Ciebie serdeczne :D
~NieZabierajMiZdjec    18.07.2008 @14:12:51
i ja również
_______
`Jestem misiem , kochać chce mi sie.`
-ironvip    18.07.2008 @13:53:34
Dziekuje bardzo za komentarz. Pozdrawiam
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt